Annuleren & Retourneren:

Annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren:
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd, zo als geleverd, terug te sturen. Bijvoorbeeld: haal een koffiemolen uit de doos en bekijk ‘m van alle kanten, maar ga er geen koffie mee malen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
De Retour kunt u aanmelden via email onder vermelding van het bestelnummer. U kunt het product met pakbon of vermelding van bestelnummer retour sturen naar,
C2CU
T.a.v. Retour afdeling
Diepenhorstlaan 10 B
2288 EW Rijswijk

Voor overige zaken aangaande annuleren en retourneren verwijzen wij u door naar Artikel 10 t/m 12 van onze Algemene Voorwaarden.